Dark Souls na PC framerate neopraví
Autoři s portováním hry dost zápolí.
Vývojáři z From Software poprvé přiznali, že mají problém s portováním Dark Souls na PC. "Abych byl upřímný, dává nám to zabrat, protože nemáme dost zkušeností na PCčkový port," řekl Eurogameru producent Daisuke Uchiyama," podle něhož se na hře stále pracuje.
A co je horší, autorům se zřejmě nepodaří odstranit ani často kritizovaný bug s problematickým frameratem, kámen úrazu konzolové verze.
"Ne, to bohužel u PC verze neopravíme. Chceme ji vydat co nejrychleji, a tak půjde o obyčejný konzolový port. Nejsme tak daleko, abychom mohli pro PC udělat jakoukoliv konkrétní optimalizaci."
Zbytek rozhovoru se točil okolo čerstvě oznámeného DLC Artorias of the Abyssboth, které na PC i konzole vyjde koncem letošního roku. Podle Uchiyamy by i zkušenému hráči mělo dát zabrat minimálně na deset hodin, protože obsáhne tři nové lokace, čtyři bossy a extra zbraně.
"Ve hře je určitý bod, za nějž se musíte dostat, aby se vám obsah zpřístupnil," uvedl producent. Artorias of the Abyssboth DLC vyjde už v rozšířené edici Dark Souls PC: Prepare To Die Edition, která je momentálně naplánovaná na 24. srpna. Ten samý den si přídavek budou moci za 1200 MP koupit i majitelé Xbox 360, respektive PS3 za 15 dolarů.