Skip to main content

Dark Souls 2 PS4 vs. PS3 proklepnuto od Eurogameru

V čem je největší rozdíl?

Jedno videosrovnání jsme tu už sice měli, ale bylo dodané přímo od výrobce Bandai Namco, takže je záhodno omrknout to samé i nezávislým okem Eurogameru:

Watch on YouTube

Náš test už hotové gold master verze dlouho před dubnovým vydáním remaku Scholar of the First Sin zjistil, že na PS4 zatím Dark Souls vypadá nejlépe. Rozlišení 1920x1080 (ještě nepotvrzené pro X1), post-processing anti-aliasing (srovnatelný s FXAA na PC), nové efekty typu motion blur, stínování, grafické podklady a textury lesa Forest of Fallen Giants ve vyšší kvalitě či nanesení ambient occlusion kolem předmětů v interiérech, ač geometrie levelů zůstává shodná co na PS3.

Jak už se vědělo, umístění nepřátel a předmětů je v remaku trochu zpřeházené, abyste nehráli to samé co před rokem. Důležité je, že engine od začátku navržený pro architekturu PS4/X1 zvládá bez potíží vše renderovat v 60 snímcích za vteřinu po většinu času (s jen výjimečnými propady, něco jako v remasteru The Last of Us). Zatím však nebyla v offline verzi možnost prověřit, jestli nedochází k cukání v moment, kdy se do hry připojí další živý hráč (podrobnosti zde).

Watch on YouTube

Read this next