Dark Souls 2 poběží na novém enginu
Nové detaily z Japonska.
Čím dál více to začíná vypadat, že Dark Souls 2 nebude tím typem pokračováním ve stylu "více toho samého", jaké známe třeba od UbiSoftu. Po změnách osvětlených v preview tomu nasvědčují další informace z rozhovoru pro japonskou stránku 4Gamer.
Hra podle něj poběží na zbrusu novém enginu, který vyvinuli interně ve From Software. Šéf Tomohiro Shibuya podotkl, že grafika dvojky z toho bude hodně těžit. Jejím dějištěm bude ten samý fantasy svět co v prvním Dark Souls, složený spíš z vzájemně propojené oblastí než z jednoho obrovského otevřeného světa (Skyrim).
V dřívějším interview pro Famitsu vývojáři uklidnili na poplach bijící fanoušky se slovy, že Dark Souls 2 zůstane věrné kořenům série: "Když jsme hru oznámili jako pokračování jedničky, její základní jádro určitě musí být zachováno: obtížnost, atmosféra, zdolávání výzev, akce, koncept levelů atd. Nicméně zároveň to nebrání tomu, aby některé vedlejší prvky mohly být změněny podle přání nového ředitele vývoje."