Další detaily o Dark Souls 2: Bude opět výzvou a odmění za překonání překážek
Tvůrci se rozhodli zásadně neměnit to, co funguje.
Určitě jste už viděli druhý trailer na Dark Souls 2, stejně tak 12 minutový gameplay či obrázky přímo z hraní ukazující několik situací. Tvůrci pokračování populární hardcore RPG ale v rozhovoru s IGN prozradili i několik dalších informací.
Jak už bylo z videa patrné, vrací se bonfires, kde se vám regeneruje magie a Estus Flask. Což samozřejmě, znamená, že se vrací také Estus Flask, která vás uzdravuje. Vlastně, Dark Souls 2 bude, co se týče mechanik, velice podobné s jedničkou. Nezmění se ani způsob vyprávění příběhu. „Pořád to bude v duchu Dark Souls. Zjistíte malé detaily a musíte si zbytek příběhu představit sami."
Hlavní změnou prý bude grafika s mnohem lepšími efekty jako například s větrem. „Chtěli jsme přivést hru k životu, aby se hráči více dostali do toho světa." Dark Souls 2 také nebude nijak zvlášť přístupnější pro nové hráče, protože si bude udržovat svou obtížnost z jedničky. „Hodláme uchovat ten pocit satisfakce, když překonáte nějakou překážku. Propojení s dalšími hráči, to také zůstává, jde o koncept celé Dark Souls série. Jiné hry přidávají v pokračování nové věci, ale my chceme jenom stavět na daných klíčových konceptech, které už máme a lépe je vysvětlit novým hráčům. Hra nebude přístupnější, ale bude jasnější."
Nějaké změny zaznamená také HUD, ale stále se vyvíjí a tvůrci říkají, že jej upravují podle toho, co si přejí fanoušci. „Chceme slyšet, co si fanoušci myslí." Příliš změn nezaznamenají ani souboje. Zato budou lepší animace. „Budeme mít více motion capture, realističtější pohyby a všechno bude vypadat přirozenější."