Dan Vávra prozradil, že na jeho RPG pracuje zatím 19 lidí
Později bude tým dvojnásobný.
Daniel Vávra na stránkách Warhorse Studios napsal další velice zajímavý záznam na blogu, kde si dlouze a detailně stěžuje, jak to vypadá v dnešních vývojářských studiích. Zejména co se počtu lidí, kteří pracují na hře, týče.
Píše, že na velký AAA projekt není potřeba dvě stovky lidí, protože většina jich je vlastně zbytečná. Prozradil, že v současnosti je jejich hra v předprodukční fázi a pracuje na ní zatím teprve 19 lidí.
"Jakmile se náš projekt posune do plné výroby, plánujeme ten počet minimálně zdvojnásobit, ale chceme počet lidí držet na co nejnižší úrovni," píše Daniel Vávra. "Jeden člen Speciálních jednotek je lepší, než celá četa kanonfutrů." Také říká, že sestavit takový tým není jednoduché, protože lidi, se kterými by rád pracoval, nejsou k mání, takže musí vsadit na méně zkušené, ale talentované lidi.
Daniel Vávra stále úzkostlivě tají, co bude onou hrou, na které pracuje. S jistotou pouze víme, že poběží na CryEngine 3.
Říká se, že by mělo jít o RPG z husitského období. Že by měla být hra ze středověku naznačil v posledním blogu i Daniel Vávra. Popisuje tam totiž, jak dříve bylo složité udělat texturu pro středověkou truhlu, kdy musel jít člověk do knihovny a najít si o tom knížky. Dnes stačí použít Google Images.