Dan Vávra o mistrovství světa v Powerpointu
Vytvoření prezentace pro vydavatele prý byl oříšek.
Koho baví nahlížení do zákulisí tvorby her, konkrétně do rané fáze, která se v žádném vývojářském deníčku nikdy nevyskytuje, protože je skryta za neprodyšnými zdmi jednacích místností či hotelových salonků, ten si na posledním textu Dana Vávry vyloženě pošmákne.
Hlava pražského studia Warhorse se v něm ohlíží, jak obtížné bylo vytvořit powerpointovou prezentaci jejich husitského RPG, aby dokázala zaujmout potenciálního vydavatele, kterého nutně potřebují pro financování pozdějšího vývoje a k distribuci krabicovky. A všechno vyřčené se vlastně dá aplikovat na prezentaci čehokoli: jak partnera-diváka nenudit, co všechno mu říct a co naopak raději ne, jak jít do hloubky a jak vše správně formulovat, proč raději příliš nepřehánět, co mu nechat k pozdějšímu osahání atd. Vše s vědomím, že do toho bude plno rádců mluvit a že na člověku visí odpovědnost za celý tým, jehož dlouhá práce by při nějaké chybě mohla přijít celá vniveč.
Soudě podle zahájení náboru nových pracovníků, prezentace husitského RPG nakonec nejspíš někoho při americkém turné oslovila, byť to zatím není potvrzeno. Jen nevíme, co na tenhle blog řekne ten vydavatel, až si ho jednou nepochybně přečte, zda Danu Vávrovi nevytkne mrhání sil na to, co není prioritou namísto samotného řízení vývoje...