Další detaily o Battle Royale režimu do Halo Infinite
Snaha přivést nové hráče k sérii.
O tomto jsme už jednou psali minulý týden a nyní jsou venku další podrobnosti, že to znovu zaslouží pozornost.
Redaktor Jez Corden z WindowsCentral, který obvykle mívá dobré kontakty ve studiích blízko Microsoftu, v sobotním podcastu referoval o další evoluci Halo Infinite.
Battle Royale projekt (nový režim) s přezdívkou Project Tatanka má být celkově ve vývoji dva roky a být de facto samostatnou hrou (byť spadající pod poslední Halo).
Současným cílem je, aby byl součástí třetí nebo spíš až čtvrté obsahové sezóny do Halo Infinite, čili zhruba někdy na přelomu letošního a příštího roku.
Microsoft se prý snaží, aby s tímto režimem přitáhl k sérii Halo úplně nové hráče, tzn. miliony lidí, kteří jinak hodlují například Fortnite či Call of Duty Warzone. Nejen kvůli postupně se zmenšující mapě (aréně).
Má jít o obrovský projekt, který si svou velikostí nezadá právě s CoD Warzone či Apex Legends. Studio Certain Affinity prý mělo být přibráno do party kvlůi tomu, aby se 343 Industries mohli soustředit na základní Halo Infinite zážitek a nerozptylovali se něčím úplně jiným.
Souběžně s tím datamineři našli v souborech Halo Infinite různé odkazy právě na Tatanka (díky momentálnímu internímu testování) - včetně možnosti hrát samostatně, či v týmech pro dva lidi, případně s boty. Má tu být limitovaný respawn, oživování atd.