Dalších 10 minut Rise of the Tomb Raider
+ obtížnosti, achievementy atd.
Po uniklé čtvrthodině a převážně negativních postřezích nebyly akcie Rise of the Tomb Raider přiliš vysoko, všichni mluvili spíš jen o takovém datadisku pro minulý díl. Nových 10 minut z hraní působí více optimisticky, ačkoli o nějakém survivalu v drsném prostředí Sibiře nemůže být stále ani řeč:
Že se listopadové vydání na X1/X360 skutečně blíží (Alza.cz), potvrzují například oficiálně zveřejněné achievementy (pozor, spoilery) a také info o velikosti hry jen 20 GB - na dnešní poměry docela málo, pouze o 7 GB více, než měl remake předešlého dílu z roku 2013.
Ředitel vývojářů Brian Horton potvrdil, že Rise of the Tomb Raider používá PBR (fyzikálně založené renderování) s úplně novým systémem pro nepřímé nasvícení a stínování.
Díky různým předváděčkám po celém světě jsou také k dispozici fotky ovládání a nastavení.
Ve hře jinak budou čtyři úrovně obtížnosti, které krom té poslední půjde měnit i průběžně během hraní: Adventure (s pomocníkem v míření a málo zdravím u nepřátel), Tomb Raider (normální zdraví nepřátel), Seasoned Raider (obnovování zdraví jen mimo boje a chytřejší smysly nepřátel) a konečně Survivor (bez obnovování zdraví, tužší protivníci a jejich tužší typy, méně surovin v prostředí a dražší upgrady, použití kempu vyžaduje suroviny).