Další dva důležití lidé odešli z týmu BioShock Infinite
Že by to mělo něco společného s problémy s vývojem?
Je to určitě zajímavé. Z týmu pracujícího na BioShock Infinite totiž začínají odcházet poměrně důležití lidé. Nejprve odešel Joseph Faulstick, producent hry, který se přesunul do Microsoft Game Studios. Teď odešli také Clint Bundrick, který pracoval na designu soubojů a Don Norbury, který je programátorem umělé inteligence. Oba také míří do Microsoftu.
Tyto odchody poměrně hodně důležitých lidí jsou zajímavé zejména v kontextu toho, že se už nějakou dobu mluví o problémovém vývoji BioShock Infinite. Hra měla původně vyjít již tento měsíc, ale vydání bylo nakonec posunuto až na únor 2013. A kdo ví, zda nebude posunuto zase o kus dál.
V srpnu odešli z týmu ředitel vývoje Tim Gerritsen a umělecký ředitel Nate Wells. Zejména odchod Wellse hodně překvapil, jelikož v Irrational Games, kteří BioShock Infinite vyvíjejí, pracoval dlouhých 13 let. A byl to on, kdo stál za grafickým stylem a atmosférou prvního BioShocku.
Mluví se také o tom, že v Irrational Games pracovali intenzivně na multiplayeru pro BioShock Infinite, ale celý ho nakonec museli zrušit. Problémy prý dělá také umělá inteligence Elizabeth, která má hlavního hrdinu provázet.
Ken Levine ale tvrdí, že je všechno v pořádku, za odchody v týmu už mají dávno náhrady a máme se těšit na nový trailer z BioShock Infinite, který by měl být vydán o víkendu.