Další odklad co-opu Halo Infinite, v květnu nebude
Jiné priority autorů.
Když bylo v listopadu avizováno, že některé slíbené hry budou až v květnu, zdálo se to jako neskutečně dlouhé čekání.
A studio 343 Industries nepotěšilo ani nyní, protože muselo přiznat, že ani ten květen vůbec nestíhá. Aneb ukazuje se, že snaha stihnout základní hru před Vánoci za každou cenu nemusela být správná.
V novém blogu autoři uvedli, že co-op režim Halo Infinite pro průchod hlavní kampaní nebude k dispozici 2. května, kdy oficiálně začne druhá sezóna. Má být k mání až někdy později, v průběhu této druhé sezóny, tzn. zřejmě v létě.
Týká se to i podpory co-opu ve split-screenu, který prý ještě potřebuje více dodělat. Některé pasáže v otevřenějším prostředí totiž způsobily nepředvídatelné komplikace.
Ani mód Forge si hned tak nezahrajete: Sice už probíhá testování malou skupinou komunitních tvůrců, ale nadále platí jeho příchod až někdy ve 3. sezóně. Což může být až tak na podzim či koncem roku, pokud bude druhá sezóna trvat opět půl roku, jako ta úvodní.
343 se omluvili, že se rozhodli upřednostnit hotfixy a patche pro původní Halo Infinite a dokončení Season 2, než aby pracovali na Forge. Také je prý pro ně důležité zachování zdravého vybalancování života a práce zaměstnanců, aby nebyli přetížení a ve stresu z přesčasů. Studio také opustil šéf multiplayeru.