Příští Grand Theft Auto bude kratší než předchůdce
Díky hromadě DLC to prý přežijeme.
Hezky to zapadá do těch slov o kratším odstupu mezi jednotlivými díly velkých her.
Zkrátka výrobce si uvědomil, že jeho největší pecky nabízejí skoro až zbytečně moc obsahu, přitom by byly úplně stejně úspěšné a populární, i kdyby nabídly třeba o deset hodin méně. A ve fiskálních reportech před akcionáři by nedocházelo k takovým výkyvům v tržbách jako doposud.
Příští velké hry od Take 2, včetně Rockstar Games a studií 2K, prý klidně mohou mít kratší délku. Varoval před tím předseda představenstva Strauss Zelnick.
Prý to nebude žádný problém díky schopnosti firmy dodávat hráčům další obsah pravidelně i po vydání. Jinými slovy, nebude potřeba mít v základní verzi nového Grand Theft Auto či Red Dead Redemption tolik obsahu, když jde přidat hromadu dalších věcí později.
Záměr Take 2 je tedy zřejmý: buď mohou vydávání her z vlajkových sérií urychlit tím, že do nich nasypou více peněz a zvětší vývojářské týmy, nebo hry malinko zkrátí, což nikoho extra trápit nebude. Nikoho ovšem do takových kroků nebudou nutit silou, ostatně takový Rockstar by si asi podobné zacházení líbit nenechal.