Další detaily o Dune: Spice Wars
Jak se bude hrát a co bude chybět při startu?
Od prvotního ohlášení v polovině prosince utekl přesně měsíc, takže Funcom seznal, že nastala vhodná doba pro sdělení dalších podrobností.
V komunitním FAQ na Steamu nejprve potvrdil, že to bude opravdu RTS s prvky 4X. Vše tedy běží v reálném čase, ale tempo má být pomalejší než u jiných her z žánru (můžete vše zapauzovat či přetočit vpřed).
Dune: Spice Wars se má skládat z průzkumu, dobývání území, ekonomického růstu, bojů, politiky či špionů.
Oproti předešlé hře od stejného studia - Northgard - má být tato většího rozsahu i s třikrát větší trvanlivostí, mj. díky obchodování, tajným operacím či hlubšímu managmentu surovin.
Aby jim potenciální zákazníci věřili, byli ujištěni, že vše bylo vyvinuto od nuly, prý nic nezrecyklovali z minulého projektu.
Co se týče ovladatelných frakcí, zatím známe dvě, další dvě přibudou v době uvedení v letošním roce, a pátá později. To platí i pro multiplayer, kterým se teď nechtějí rozptylovat, protože to je pro vývoj velké sousto. V době startu nebude přístupná ani kampaň, ale Early Access pomůže zohlednit zpětnou vazbu hráčů.
Mapy ve Spice Wars mají být procedurálně generované, což můžete přizpůsobit, jak mají být velké, jak silný má být vítr či intenzita písečných bouří.
S podporou modů se zatím nepočítá, ani s DLC, ale jakmile bude hotová PC verze, začnou se Shiro Games zamýšlet nad případnými dalšími platformami do budoucna, čímž myslí jak další obchody, tak konzole.