Cyberpunk 2077 pokořil prodejní milník
+ odbyt Jurského parku.
CD Projektu Red se splnil sen, aby kontroverzní hra měla tzv. dlouhý ocas prodejů, takže se nakonec vyplatily dlouho trvající opravy i nativní verze pro současné konzole.
Před týdnem jsme informovali o milionu hráčů denně díky anime seriálu na Netflixu a každý další den čísla ještě rostla, takže Cyberpunk 2077 v počtu souběžných hráčů na Steamu dokázal překonat i Zaklínače 3 (103 tisíc lidí vs. 105 tisíc) a stal se tam třetí nejprodávanější hrou (po Slime Rancher 2 a Call of Duty: Modern Warfare 2).
Dnes polské studio oznámilo, že akční RPG z Night City překonalo nový milník s 20 miliony prodanými kusy.
Bohužel není známo, kolik procent z toho bylo za plnou cenu nebo ve značné slevě (to nejspíš většina). Každopádně je to hezký nárůst o 2 miliony kusů z 18 milionů Cyberpunk 2077 v dubnu letošního roku a Cyberpunk 2077 tak opožděně získal cejch úspěšného titulu.
Šéftvůrce úkolů Pawel Sasko z CDPR před pár dny nedokázal zadržet slzy při vysvětlování, jak obtížné to pro ně bylo v době zpackaného startu po osmileté práci na hře a jak je rád, že se jim povedlo vše překonat a být zpět v oblibě u fanoušků, viz Reddit.
O čerstvá data se podělilo i britské studio Frontier.
Jurassic World Evolution 2 se podle nich prodalo ke konci srpna celkem 1,6 milionu kusů, což zařídilo tržby přes 60 milionů liber za 10 měsíců.
Špičku v počtu hráčů tato strategie zaznamenala letos na jaře po zařazení na Game Pass a také po premiéře filmu Dominion.