Cyberpunk 2077 bez procedurálně generovaných prvků
A jak to bude s rozlohou města?
Jedna z nejočekávanějších her roku to být nemůže, protože nemá pevný termín, ale budoucnosti určitě ano.
O Cyberpunk 2077 (Alza.cz) utrousil pár nových informací Maciej Pietras, hlavní animátor filmečků z CD Projektu Red.
Oproti kupříkladu Red Dead Redemption 2 se zdejší otevřený svět, město Night City, bude lišit tím, že nic v něm nebude procedurálně generované. Všechno, s čím se střetnete, bude vytvořeno "ručně", neboli manuální tvorbou. Na toto polské studio sází a hodně tomu věří, na rozdíl od procedurálního generování.
Rozlohu města jinak nechtěl komentovat, protože je to prý složité, když mapa obsahuje spoustu vertikálních částí.
"Když si vezmete Zaklínače 3, tam byla krajina velmi rozlezlá. Šlo o otevřený svět složený z rozsáhlých krajinek a přírody. Dostat se z bodu A do bodu B zabralo hodně času, protože jste jeli na koni a protože šlo o hru roztaženou do šířky. Oproti tomu svět Cyberpunk 20177 je vystavěn spíš do výšky. Prakticky všude jsou nějaké budovy, takže ho moc dobře nejde změřit. Budete také moci vstoupit do spousty budov, tudíž půjde o rozsáhlý zážitek i bez rozlezlosti do šířky".