Čtyřikrát o Command & Conquer 4
Autoři promluvili o enginu, stavění a dalším.
Z předepsaného vývojářského rozhovoru na fórech EA lze vypíchnout několik doplňujících střípků k před pár dny oznámené strategii Command & Conquer 4.
Ta poběží na vylepšeném enginu z Red Alert 3 a obsáhne třeba lepší pathfinding, na který EA LA vyčlenili celý jeden tým vývojářů a prý se v důsledku toho zlepšuje doslova "týden od týdne".
Autoři také uvedli na pravou míru, jak to bude s postupným odemykáním jednotek. Pokud se totiž jako nováčci (tzn. s minimálně otevřeným arzenálem zbraní/budov) pustíte do skirmishe s pokročilejším hráčem, prý rozhodně nebudete znevýhodněni: budovy a jednotky, které získáte v průběhu hraní, totiž nebudou znatelně silnější než ty klasické - jen vám umožní lépe taktizvat nebo používat pestřejší zbraně.
A komu nebyly jasné výhody defenzivní třídy, ktero si budete moci během hraní zvolit, bude mít také jasno: zdá se, že to totiž bude jediná, s níž vybudujete celou základnu - zbylé dvě tedy pravděpodobně obsáhnou pouze pohyblivé jednotky.