Crytek říká, že jejich CryEngine má na PS4 stejné výsledky jako na Xbox One
Zatím si s PS4 pouze hrají a zkouší.
Obchodní manažer Cryteku mající na starosti CryEngine Sean Tracy řekl, že první testy na PlayStation 4 dopadají velmi podobně jako na Xbox One.
"Líbí se nám, jak jsou Xbox One a PS4 podobné, ale i tak jsou tu drastické rozdíly," řekl v rozhovoru pro GamingBolt. "Pro nás je teď výzva podporovat všechny předchozí i next-gen platformy v jednom kódu. To je složité, protože každá platforma potřebuje něco jiného a do toho počítáme i Wii U."
Co se týče rozdílů mezi PS4 a Xbox One, o tom zatím nemůže Sean Tracy příliš mluvit. "Na Xbox One jsme vydali zatím pouze jednu hru a žádnou na PS4, takže nemůžu jít příliš do hloubky. Optimalizace CryEnginu pro next-gen je hodně o alokaci propustnosti dat a jde o hlavní důvod, proč jsme se přesunuli na g-buffer," zabíhá do technických detailů.
"Můžeme pouze říct, že testy na PS4 vykazují podobné výsledky jako na Xbox One." Také se ho zeptali na omezení rychlosti eSRAM pamětí, které jsou v Xbox One. "Herní vývojáři jsou mistři v programování toho, jak případná omezení obejít a myslím, že uvidíme brzy unikátní technologie jenom kvůli tomuto důvodu."