Crytek opět neplatí a odstranil ze hry Denuvo
Zase to skřípe.
Není to poprvé, co německého vývojáře Crysis sužují potíže tohoto druhu. Od doby, co seknul s velkými AAA hrami na zakázku předních vydavatelů a přešel na Free-2-Play, v tom pořád plave.
Podle výpovědi zaměstnanců na GlassDoor dluží firma výplatu některým zaměstnancům už šest měsíců.
Týkat se to má zejména bulharské pobočky (tvůrci MOBA Arena of Fate), která tak má být na prodej, ale obdobná situace údajně panuje i v centrále Cryteku ve Frankfurtu nad Mohanem, kde dochází ke zpoždění v řádu týdnů.
Zaměstnanci si prý nemohou dovolit jet domů na Vánoce, protože nemají peníze, jsou demotivovaní a pracují ve složitých podmínkách. Managment studia s nimi prý moc nekomunikuje nebo jen vynáší plané sliby. Asi nezbyde nic jiného než provést další restrukturalizaci a rozdat výpovědi dalším stovkám lidí?
Že se nejedná o pomluvy některého z vyhozených zhrzených vývojářů, dokládá nezávislé ověření všeho Polygonem a jinými médii, která sehnala výpověď stávajících zaměstnanců, kteří vše potvrdili.
Někteří skeptici doporučují, aby radši turečtí bratři v čele firmy (Cevat, Avni a Faruk Yerli) vše odprodali třeba Nvidii či AMD a dělali pro ně technologická dema namísto života neschopných pokusů o správu studia s šesti pobočkami po celém světě (Istanbul, Budapešť, Sofie, Kyjev, Soul, Šanghaj).
Vsadit všechny karty na VR exkluzivity The Climb a Robinson: The Journey asi nebylo z hlediska cash-flow to úplně nejmoudřejší...? Souběžně s tím se objevily zvěsti, že z první jmenované, horolezecké hry z vlastních očí, prý byla dodatečným patchem odstraněna obávaná protipirátská ochrana Denuvo.