Crytek: PC nám nezaplatí vývoj
Peníze vydělávají hlavně konzole.
Poté, co si to Crytek tak trochu rozházel u některých PC hráčů tím, že Crysis 2 udělal i na Xbox 360 a PlayStation 3, nyní celou věc vysvětlil. Důvod je prostý a jsou to samozřejmě peníze.
„Bylo by jednoduše nemožné vytvořit takhle rozsáhlou hru s velkým obsahem a multiplayerem, pokud by byla exkluzivně pro PC. PC trh nám jednoduše ty náklady na vývoj nezaplatí. Vydat hru na víc platformách je povinnost, aby se to zaplatilo," řekl šéf a zakladatel Cryteku Cevat Yerli, jak reportuje portugalský Eurogamer.
Pohled na prodejní čísla pak slova Yerliho jen potvrzuje – Crysis 2 se nejvíc prodává na Xboxu 360, kousíček za ním je verze pro PlayStation 3 a daleko za ní je PC verze. Ta se podílí na celkových prodejích údajně pouze cca 14 procenty.