Crytek: Ořezání Crysis 2 možná chyba
Ohledy na slabý hardware naštvalo fandy.
Crytek se na vlastní kůži znovu přesvědčil, že se nikdy nedá zavděčit úplně všem. Každé rozhodnutí nebo krok zákonnitě potěší určitou skupinu hráčů, ale jiné ta samá věc zase nevyhnutelně rozezlí.
"Když jsme udělali první díl Crysis, snažil jsme se o to, aby hra vypadala dobře, i když si ji pustíme po třech letech. To se nám zadařilo. Ale otrávilo to tehdy život hráčům se slabšími sestavami," ohlíží se zpět šéf firmy Cevat Yerli v rozhovoru pro GamaSutru.
"S Crysis 2 jsme se proto pokusili o opačný přístup, což se nám vymstilo zase. Braní ohledů na méně výkonné PC sestavy a konzole naštvalo významnou část fanoušků," přiznal tvůrce.
S nadcházejícím DirectX 11 patchem, který definitivně vyjde v pondělí 27. června, to chtějí napravit a vnímají ho jako takový dárek pro komunitu s high-endovými PC sestavami.
"Myslím, že to hráči ocení a také jim to dá náhled na to, jak se PC hraní bude vyvíjet v budoucnu, pokud budou vývojáři podporovat optimalizaci pro výkonný hardware." Více o funkcích DX11 patche pro Crysis 2 zde.