Crytek: Grafika tvoří 60 procent celé hry
Proto na ni dávají takový důraz.
Crytek je známý tím, že si dávají hodně záležet na grafickém hávu svých her. Někteří jim dokonce vyčítají, že se věnují grafice více, než samotné hratelnosti. Což je možná pravda, protože šéf Cryteku Cevat Yerli říká, že grafika je důležitější než cokoli ostatní.
Časopis X360 Magazine se ho zeptal, zda si myslí, že lepší grafika znamená lepší hratelnost a odpověď je docela překvapila.
"Lidé říkají, že na grafice nezáleží, ale zahrajte si Crysis a řekněte mi, jestli na grafice nezáleží. Grafika vždycky pohání hratelnost," řekl v další ze svých chvilek upřímnosti.
"V Crysis 3 je to o tom, jakou máme trávu a vegetaci, jak s ní pracuje fyzika a pohybuje s ní ve větru. Můžete zjistit, kdy AI nepřátel běží k vám tak, že sledujete, jak se hýbe tráva."
"Grafika, ať jde o osvětlení nebo stíny, vás dostane do určitého emocionálního kontextu a dokážete se úplně do té hry ponořit. A to, jak se dokážete ponořit, je hlavní věc, která vás dostane do vytvořeného světa."
"Lepší grafika, lepší fyzika, lepší zvuk, lepší technické aspekty a produkční hodnota - spolu s uměleckým směrem. To všechno tvoří skvěle vypadající hry a to je 60 procent celého produktu."