Skip to main content

Crytek: E3 dema nejsou později downgradována

Vysvětluje to jinými důvody.

Široká veřejnost má zažitou představu, že při odhalení her ve formě nablýskaných E3 dem se obvykle vše graficky přežene, aby se pak po implementaci umělé inteligence a dalších herních mechanismů zjistilo, že to běžné počítače a hlavně konzole vůbec neutáhnou, takže se musejí ořezat efekty, nasvícení či jiné vlastnosti.

Německé studio Crytek to však vidí odlišně, podle něj vězí důvody pozdějších downgradů v něčem úplně jiném. Kritika tvůrců za klamání zákazníků podle něj obvykle není na místě:

"Musíte si uvědomit, že dema ukazovaná na výstavách a veletrzích bývají pečlivě vymazlenými pasážemi, jejichž třeba patnáctiminutová délka zabrala studiu 3 - 6 měsíců vývoje. Jenže zbytek, řekněme desetihodinové hry pak musí být hotov za pouhých 12 - 24 měsíců."

Technický ředitel Cryteku Rok Erjavec tedy tvrdí, že obvykle nedochází k downgradu - jen se prostě musí vytvořit příliš moc herního obsahu za relativně krátkou dobu, takže už tomu logicky nelze věnovat takovou péči jako E3 demům.

V rozhovoru pro DSOGaming vyslovil i názor, že ukázky hratelnosti z E3, které jsou předem nahrané (pouští se jen videa) nebo neběží na cílovém hardwaru, jsou nesmyslné, protože hry jsou o interaktivním zážitku.

Watch on YouTube

Read this next