Crysis 3 pohání nový engine
Na DX11 efekty je tu CryEngine 3 Plus.
Během E3 předváděčky Crysis 3 byli vývojáři z Cryteku nečekaně vstřícní, tedy alespoň k redaktorům GameSpotu. V rozhovoru totiž poprvé uvedli, že hru bude pohánět nová verze enginu CryEngine 3 Plus - v zásadě soubor všech vylepšení, updatů a tweaků, kterých se engine za dobu svoji existence dočkal.
Podle producenta Mika Reada nová technologie zároveň dovolí, aby Crysis 3 poprvé v sérii nebylo zatíženo balastem situace, kdy hra vzniká zároveň pro osobní počítače s high-end grafikou a zároveň pro stárnoucí konzole. Ve finále je z toho vždy trochu kompromis.
Ale to netřeba brát příliš vážně, protože řeči ve stejném duchu vedl Crytek už o prvním dílu, následně je sám popřel při výrobě dvojky a nyní dělá zase to samé. Je to jenom cesta, jak PCčkářům naznačit, že se na ně soustavně myslí. Například tím, že Crysis 3 by mělo podporovat nové featurky DirectX 11 a textury ve vyšším rozlišení, jak oznámil producent.
Kompletní nahrávku z hraní i s rozhovorem sledujte zde, nový level začíná v čase 7 minut 30 vteřin: