Crysis 2: bez co-opu & Prorokův návrat
Absence EA Online Pasu naopak výhodou.
Ne že by s tím někdo počítal nebo to hře nějak výrazně vyčítal, když by to vyžadovalo spoustu kompromisů a ústupků při designování hratelnosti, aspoň to ale máme potvrzené černé na bílém. "Crysis 2 nebude obsahovat kooperativní hru," přiznal šéf Cryteku v rozhovoru pro CVG.
Hráčům to podle Cevata Yerliho vynahradí tučná kampaň pro jednoho hráče, která prý mnohé překvapí. "Nechci prozrazovat, jak přesně dlouhá je, protože nejlepší bude, když si každý počká a zjistí to až sám." Díky odkladu z podzimu na jaro se prý navíc do Crysis 2 vrátily některé funkce, které byly během vývoje vyhozeny z časových důvodů.
Hráče multiplayeru určitě potěší fakt zjištěný serverem GamerTagRadio, že je Crysis 2 nebude otravovat s programem EA Online Pass. Ten slouží jako obrana proti bazarovým prodejům, když jednorázový registrační kód se dá použít pouze jedenkrát (majitelé bazarovek si pak volitelně mohou Online Pass dokoupit za 10 dolarů).
V Crysis 2 tato funkce přítomna nebude, protože tvůrci nechtěli odrazovat hráče díky složitějšímu přístupu k online hře, zvlášť když na konzolích jsou v Cryteku nováčky a potřebují vybudovat co nejširší uživatelskou základnu. Navíc v době, kdy se o implementaci rozhodovalo, byl prý EA Online Pass v plenkách a Crytek měl možnost z účasti na ní vystoupit, jelikož není vlastněný EA a pouze s nimi spolupracuje v rámci partnerského programu EA Partners.
Níže další nový trailer: