Cross-play se stane standardem, protože ho hráči chtějí
Myslí si to šéf Take 2.
Pokud něco takového utrousí silná osobnost, jako předseda představenstva vydavatele, který má na svědomí Grand Theft Auto či Red Dead Redemption, má to váhu.
Strauss Zelnick je přesvědčen, že funkcionalita cross-play, která umožňuje vzájemné utkávání hráčů mezi různými konzolovými platformami, se stane v herní branži naprostým standardem.
Důvodem je to, že prý ji hráči jednoduše chtějí. Existuje po ní obrovská poptávka ze strany hráčů, řekl CEO Take 2 v rozhovoru pro GamesBeat.
Sony se sice cross-play dlouho bránila, ale když ji to postavilo do nevýhodné pozice oproti ostatním platformám, nakonec k tomu též svolila, aby se nedostala do úplné izolace. Nyní se to jeví být jasným trendem, když utkávání hráčů mezi Xbox One a PlayStation 4 podporovat i velké áčkové hry typu Call of Duty.
Čemu Zelnick moc nevěří, je kladení přehnaného důrazu na zpětnou kompatibilitu a na služby měsíčního předplatného typu Xbox Game Pass, protože lidé už jich mají příliš moc a protože málokdo dokáže nabídnout to co Apple (hudbu od všech vydavatelů v jedné službě). Nadšen je naopak ze streamovací služby Google Stadia.
Šéf Take 2 si také myslí, že zdaleka ne každá hra musí nutně mít délku sto hodin či více. Prý je na trhu prostor pro různě dlouhé hry, které si dokáží najít své publikum.