Crackdown 3 jde na výbuchy vědecky
Jaké herní situace z nich vyplynou?
Žádné předskriptované exploze jako v Battlefieldu 3, to by už dnes nikoho neuspokojilo. Tvůrci xboxové exkluzivity Crackdown 3 z Microsoft Studios na to jdou vědecky, aspoň to tvrdí v novém blogu. Prý přistupovali k výbuchům ve hře jako k experimentům, které mají vždy nějaké důsledky, nehledě na to, jestli je odstartovala raketa, granát či mina.
V některých scénářích zažijete při hraní pouze devastující tlakovou vlnu, která vysype skla nedalekého mrakodrapu a odhalí tak nepřítele vevnitř, který vás chtěl za moment zastřelit. Jindy od explozí přeskočí jiskra a zapálí celý dům, který za určitých podmínek může kompletně spadnout, jak jsme viděli v dechberoucím Gamescom demu.
Občas se vám může hodit taktika, že přesně načasujete svou střelu, abyste poslali do vzduchu některé auto a drželi ho tam po nějaký čas salvou několika raket. Nepřítele budete dokonce moci prostřelit zdí nebo je katapultovat ze střechy. Navíc všude ve městě budou rozprostřeny barely, která pouze čekají, než rozpoutáte řetězovou reakci, kterou rozhodně nepřehlédne nikdo ze soupeřů.
Ať už je řeč o granátech ničících jednotku mechů, sestřelení mostu, přes který zrovna běží jiný hráč, nebo sejmutí věže, abyste si udělali cestu do soupeřovy základny - exploze zkrátka budou středobodem hratelnosti Crackdown 3 a to jak v mulťáku, tak v kampani, tvrdí autoři.