Crackdown 2 bude z budoucnosti
Hratelnost má být významně upravena.
Skotské studio Ruffian Games, která pracuje na pokračovateli X360 hitu Crackdown, odhalilo něco málo z toho, jak bude dvojka vlastně vypadat.
Opět se ocitneme v Pacific City, ale tentokráte v budoucnosti, což změní ráz lokace, takže si máte připadat jako na nové mapě. Každopádně mapě, co bude větší, než originál. Přesto ale padla zmínka, že hráči, kterým se líbila jednička, budou tímhle posunem potěšeni.
Výrazných změn dojde i v rámci samotné hratelnosti. Na druhou stranu tvůrci hovoří v tom smyslu, že herní mechanismy či ovládání zůstanou zachovány, konečně v tvůrčím týmu je přibližně polovina lidí, co pracovala už na originálu. V řadě případů jde dokonce o stěžejní tváře v tom kterém oboru.
Navíc jsou v Ruffian Games otřevřeni dialogu s původními vývojáři z Realtime Worlds, tudíž lze očekávat, že Crackdown 2 své příznivce skutečně nezklame.
Volnost při hraní a otevřenost světa má tentokráte nabídnout více variability, tedy žádné opakování úkolů typu "najdi-a-pak-znič-bosse". Autoři prý pečlivě naslouchali připomínkám hráčů a ve dvojce si z nich vezmou ponaučení. První trailer ze hry na E3 prezentoval jednak tolik populární superhrdinské schopnosti hlavního hrdiny, ale také přítomnost nějaké záhadné infekce (zombifikace?). Na objasnění si budeme muset ještě nějaký čas počkat.
Každopádně hra Crackdown 2 ještě nemá stanovené datum svého vydání, objeví se však exkluzivně na konzoli X360.