Crackdown 2 bude mít procedurální zvuky
Syntéza zvuku v reálném čase.
Crackdown 2, scifi střílečka v otevřeném světě pro Xbox 360, bude podle posledních informací používat Project Salzburg.
Projekt Salzburg patří do výzkumného oddělení Microsoftu a dokáže generovat procedurální model z jediného audio klipu, který následně aplikuje na jiný model. Což znamená, že dokáze měnit zvukové soubory podle toho, co se právě děje v herním světě v daný moment.
V podstatě se tak jedná o engine zvukové syntézy, díky které mohou být ve hrách realističtější zvuky na pravých místech. Ne pouze předpřipravené zvuky na vývojáři určených místech. Procedurální hudba či zvuky nebyly v dávných hrách neobvyklé, avšak s příchodem novějších zvukových formátů (MP3 apod.) ustoupily do pozadí. Přivede zpátky Projekt Salzburg procedurální zvuky a hudbu do her?