Counter-Strike 2 nakoplo Global Offensive k novému rekordu
+ videosrovnání dvou generací Source enginu a Unrealu.
Aspoň k něčemu je dobré ohlašovat hry pár měsíců před vypuštěním, a nikoli provádět tzv. "stealth launche" jako u Hi-Fi Rush.
Minulý týden oficiálně představené Counter-Strike 2 motivovalo hráče k opětovnému spuštění nebo k návratu k předešlému dílu, kterým je dlouhodobý držák CS: Global Offensive.
Jak vyplývá ze SteamDB, protiteroristická onlinovka měla o uplynulém víkendu nový rekord v počtu 1,5 milionu hráčů souběžně.
Stále to je ovšem jen polovina toho, co mělo svého času PUBG s 3,2 miliony lidmi. CS: GO mělo jinak před pár týdny 1,4 milionu hráčů naráz.
V reakci na oznámení dvojky vzniklo neoficiální srovnávací video mezi Source Engine 1, Source Engine 2 a hypotetickým využitím Unreal Engine 5.
Můžete tam srovnat ty samé scény, resp. jak prokoukly staré známé mapy na modernější technologii od Valve: