Control nepovede za ručičku a vydrží déle než Quantum Break
Nebude blbuvzdorný.
Minulé dílo finských Remedy jste mohli projít za dva večery a spousta práce vývojářů tak vyšla naprázdno, prý taková promarněná příležitost.
V nepřímém nástupci Control (Xzone.cz) se z toho chtějí poučit a na řadu věcí půjdou jinak.
Jak řekli na GDC pro The Verge, tato srpnová third-person akce s nadpřirozenými silami vás už nepovede za ručičiku a nebude blbuvzdorná.
Inspirovali se The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kterak hráče (ne)seznamuje s děním ve hře a nechává ho záměrně ve věcech plavat, což je prý pozitivem.
Control bude otevřenějším dobrodružstvím, které používá prostředí, dialogy postav a herní univerzum k vyprávění příběhu, zatímco cutscén tu moc nenajdete, spíš máte mít pocit, že vše odhalujete sami, jen musíte dávat pozor.
Hra má být plná tajemství a intrik, prý ve vás zanechá více otázek než odpovědí. Nebude hráče do ničeho nutit, i vsadí na otevřený konec s flexibilní hratelností.