Skip to main content

Control nepovede za ručičku a vydrží déle než Quantum Break

Nebude blbuvzdorný.

Minulé dílo finských Remedy jste mohli projít za dva večery a spousta práce vývojářů tak vyšla naprázdno, prý taková promarněná příležitost.

V nepřímém nástupci Control (Xzone.cz) se z toho chtějí poučit a na řadu věcí půjdou jinak.

Jak řekli na GDC pro The Verge, tato srpnová third-person akce s nadpřirozenými silami vás už nepovede za ručičiku a nebude blbuvzdorná.

Inspirovali se The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kterak hráče (ne)seznamuje s děním ve hře a nechává ho záměrně ve věcech plavat, což je prý pozitivem.

Control bude otevřenějším dobrodružstvím, které používá prostředí, dialogy postav a herní univerzum k vyprávění příběhu, zatímco cutscén tu moc nenajdete, spíš máte mít pocit, že vše odhalujete sami, jen musíte dávat pozor.

Hra má být plná tajemství a intrik, prý ve vás zanechá více otázek než odpovědí. Nebude hráče do ničeho nutit, i vsadí na otevřený konec s flexibilní hratelností.

Watch on YouTube

Read this next