Co vyzradil čínský insider o Elden Ring, než ho smazali
První drobky.
S tím, jak Bandai Namco váhají s odhalením, stoupá nervozita u členů komunity okolo her From Software.
Mezi svátky proto vyvolalo pozdvižení, když čínský insider Longqi Bangbangtang zveřejnil dva dosud neviděné artworky monster z Elden Ring a souhrn toho, co zatím o hře zjistil.
Nejedná se o nějakého anonyma z diskusních fór 4Chan, nýbrž známou postavu, která dokonce měla možnost pohovořit s tvůrcem před vydáním předešlého Sekiro, takže nejspíš má dobré zdroje. Možná i proto došlo ke smazání onoho videa z YouTube, ale nějaké informace se přeci jen dochovaly.
Podobně jako italský redaktor, i tento Číňan říká, že vývoj hry byl dokončen už v polovině minulého roku a že nyní probíhá jen její vylaďování. Uvedení na trh letos je prý jistotou.
Herní svět Elden Ring má být inspirován norskou mytologií a částečně i Kelty.
Hratelnost bude logicky podobná Dark Souls, ale mapa má být mnohem větší, nabídnout dynamické počasí i přechod mezi dnem a nocí. Představit si máte třeba dlouhý boj s bossem, během nějž se postupně změní kulisy z denního světla a počasí ze slunečna na bouřku.
S modelováním nepřátel si prý tvůrci dali více záležet, bude se jednat o komplexnější postavy, takové kultovní kousky ve stylu Bloodborne.