Co The Division a singleplayer?
Info o zvláštním fungování.
Poté, co kampaň pro jednoho hráče absentuje v Rainbow Six Siege, vyvstala otázka, jak to bude v další hře UbiSoftu na motivy děl Toma Clancyho, plánované na březen příštího roku pro PC/PS4/X1 (rezervovat na Alza.cz).
The Division vám vyloženě nebude bránit, abyste opuštěné ulice New Yorku prozkoumávali osamoceně, ale zároveň to nebude to pravé ořechové jako v týmovém mulťáku, pro který je celá hra primárně navržena.
"Budete muset na sebe vzít více různých rolí a myslet na to při vývoji i přizpůsobení postavy, abyste dokázali zastat pozice ostatních postav," vysvětlil to trochu zvláštně komunitní manažer výrobce Hamish Bode pro LazyGamer.
Nechápete? V běžné online hře se například můžete specializovat na boj na dálku, nebo na boj na blízko. Jenže při hraní The Division v improvizovaném singlu musíte být takovou holkou pro všechno.
Zajímavé jinak je, že na rozdíl od Destiny půjde o tzv. hladký zážitek, ve kterém nebudou žádná menu či lobby před zahájením PvP, ani jiné překážky při přechodu z jednoho režimu do druhého. Tady se vše přepne okamžitě během hraní - prostě hrajete a stačí skočit na zeď, abyste se ocitli v určité zóně, kde probíhá online zápas. Jednoduché jako facka.
"Někteří hráči to mohou udělat nechtěně, nepůjde totiž jen o zdi, máme různé typy vstupů a výstupů z online zápasů do odlišných zón. Pokud si tedy nejste jisti, prostě raději do neznáme neskákejte," dodal autor.