Co se stane, když v TitanFall nefunguje cloud?
Uvidíte tuto obrazovku.
Shoda náhod tomu chtěla, že zrovna pár dnů po velkohubém tech-demu cloudu ze soboty a reklamním videu došlo koncem minulého týdne k výpadku jeho provozu.
Za výpadek služby, který prý netrval déle než pár desítek minut, se tehdy omluvili jak na twitterovém účtu Xbox Support, tak na tom TitanFall.
Jeho jeden hráč zdokumentoval a nahodil na Reddit, jak vypadá, když hra životně závislá na cloudu přestane krátkodobě fungovat. Objevila se mu následující hláška o problému se zpracováním herní logiky. Byla tedy úplně jiná než v moment, kdy vám coby klientovi přestane jít internet a jste jednoduše odpojeni od serverů.
Tato obrazovka asi udělá radost všem skeptikům, kteří varovali před tím, že toto je jediné slabé místo masivně propagovaného cloudu, který dle názoru Microsoftu změní hry navždy. Nemluvě o tom, že nikdo netuší, jak bude fungovat, až bude výpočty na dálku přes cloud poháněno mnohem více her než těch pár nynějších, kde navíc často zajišťují jen okrajové funkce (typu Drivatr ve Forza 5).
Na obranu TitanFallu a Microsoftu je férové doplnit, že k takovým situacím prý dochází jen velmi, velmi vzácně (na rozdíl od startu Diabla 3 či SimCity). Žádné statistiky dostupnosti hry nemáme k dispozici, ale většina uživatelů N4G v komentářích tvrdí, že jim hra obvykle šlape v pohodě. Spíš prý vadí hláška o automatickém přesunu na jiný server, když jsou zrovna uprostřed bitvy. Jaké máte zkušenosti s hraním TitanFall po měsíci od vydání vy...?