Co se nevešlo do Deus Ex: H.R.
Bude Montreal alespoň v přídavku?
Deus Ex: Human Revolution už má po vydání a tak se designéři studia Eidos Montreal rozpovídali o tom, co všechno se do hry nevešlo. Podle rozhovoru, který časopisu Edge poskytl vedoucí designér Frank Lapilas, nakonec nezbylo místo na celé tři městské huby.
"Jedním z nich měl být Montreal s několika skutečnými ulicemi odsud z nejznámější čtvrti Plateau. V našem podání rozvíjel specifickou místní architekturu se zatočenými schody ze starého kovu," dodal výtvarník Jonathan Jacques-Belletete. Vývojáři prý tímto způsobem chtěli složit poklonu svému domovskému městu, kde celá hra vznikala.
Stejně jako některé části Montrealu byl také vymodelován a postaven kus lokace Upper Heng Sha, ale ani jedno vývojáři nedotáhli ke zdárnému konci. I když prý zrovna procházky po futuristickém Montrealu byly podle designérů zvlášť neobvyklé.
Autoři popírají, že by se některé z těchto lokací mohly objevit v budoucích stažitelných přídavcích. Ten první s názvem The Missing Link byl oznámen před víkendem.