Co přinese DX11 patch pro Crysis 2
Crytek ho sice hned stáhl, ale...
Crytek včera na několik desítek minut letmo nahodil nový DirectX 11 Ultra Upgrade pro Crysis 2 s texturami ve vysokém rozlišení a podporou teselace. Příspěvek byl od té doby již opět stáhnutý, fanouškům se jej ale podařilo alespoň zachytit na obrázku.
Je nejspíš jen otázkou hodin, než se balíček znovu objeví ke stažení. Podle oficiálního popisku do hry přidá podporu DirectX 11, spoustu grafických vymožeností a dodatečnou optimalizaci hry pro grafická API podporující DX11 a DX9.
Na novém grafickém nastavení Ultra v DirectX9 uvidíte odrazy a kontaktní stíny renderované v reálném čase, majitelé DX11 karet si navíc užijí hardwarové teselace, efektu Parallax Occlusion Mapping a několika dalších novinek ohledně stínů, vody, částic, hloubky ostrosti nebo motion bluru.
Ke zprovoznění hardwarové teselace si budete muset stáhnout balíček DX11 Tessellation Pack, textury ve vysokém rozlišení pro DX11 i DX9 se budou stahovat samostatně. K jejich rozjetí v plynulém frameratu je ale třeba mít 64bitový systém a grafickou kartu minimálně s 1GB paměti.
Připomenout je třeba také týden staré spekulace o tom, že Crytek pracuje s DirectX11 na nějaké nové hře pro konzole příští generace.