Co čekat od nové generace Kinectu?
Mohl by poznat i tón vašeho hlasu nebo postoj.
Dlouhé roky něco v potají kutit a nemoci se s nikým podělit, to musí být obtížné. Zvlášť pro někoho, kdo je jinak zvyklý být hvězdou konferencí a televizních show, jako je kreativní šéf Kinectu Kudo Tsunoda.
Svou nynější práci ventiloval alespoň prostřednictvím nenápadných náznaků v rozhovoru pro MCV. Zároveň tím ale nic jistého neslíbil, takže jestli vývoj nepůjde podle jeho představ, z planých slibů nikdo Microsoft obvinit nemůže.
"Do budoucí technologie Kinectu přemýšlíme, jak z hráčů více učinit herce, kteří jsou nedílnou součástí příběhu. Snažíme se dostat do fáze, aby Kinect dokázal rozpoznat tón vašeho hlasu i váš postoj a mohl to reflektovat přímo do pokroku ve hře," vábí Kudo Tsunoda.
Že by jednou vznikl nový Mass Effect, v němž byste už nevybírali odpovědi z předpřipravených možností, ale hra by podle tónu vašeho hlasu sama identifikovala, jaké klíčové rozhodnutí hodláte udělat? "Můžeme na tom vystavět opravdu působivé herní zážitky," dodal šéf Kinectu.
Jak se dlouho spekuluje, nový Kinect by měl být základní součástí příštího Xboxu. Microsoft však řekl, že na červnové E3 ještě nic neoznámí a spíš se čeká, že tam bude tlačit hlavně první generaci Kinectu.