Co bude změněno v letošním basketu NBA 2K22?
Detaily + první sestřih.
Docela pozdě představili 2K hlavní vychytávky letošního ročníku svého úspěšného basketu, když vyjde už 10. září. Nejspíš čekali na návrat lidí z prázdnin?
"Měli jsme ambiciózní výčet vlastností, na něž jsme se tentokrát chtěli zaměřit - rychlejší hratelnost, více responzivní pohyby, útok založený více na zkušenostech a zásadní změny v tvorbě hráčů. Kladli jsme důraz na to, abychom se ujistili, že nabízíme stejně kvalitní upgrady jak na PS5, tak na PS4, takže nezáleží na tom, kterou verzi si letos pořídíte, abyste dostali zbrusu nový zážitek," říká Erik Boenisch ze studia Visual Concepts.
Tady je první sestřih:
Co se týče defenzivy, v NBA 2K22 bylo napadání útočníků a systém bloků kompletně překopáno, což vede k situacím, které se dříve nestávaly. Byli odstraněni tzv. duchové, na které si mnozí stěžovali.
Speciálně s PS5 ovladačem DualSense ucítíte obránce a některé momenty intenzivněji s haptickou zpětnou vazbou. Postavy budou na palubovce méně "klouzat" a veškeré animace jsou nyní plynulejší.
Přepracována byla také umělá inteligence obrany. Logika pro výběr pozice má nyní větší konzistenci, nehledě na vzdálenost od koše. Celkově pocítíte vyšší tlak na míč, než byl v minulém ročníku hry.
V NBA 2K22 bude také nové driblování, díky němuž poznáte jednotlivé hráče, kteří budou provádět unikátní věci a má to mít svůj rytmus. Má tu být padesát unikátních balíčků a dvaatřicet driblovacích sekvencí, z nichž si vyberete. Tyto nové pohyby a komba budou identická na PS4 i PS5.
Proměnou prošla také střelba. Její součástí je nový ukazatel s dynamickým zvětšováním okna, které závisí na tom, jestli se snažíte o vysoce kvalitní střele od dobrých střelců, nebo jestli se pokoušíte o to samé s unavenými či hůře hodnocenými střelci. Prý se vše pečlivě testovalo na velké skupině hráčů a výsledkem má být nejlepší pocit ze střelby, co kdy v této sérii byl.