Co asi tak čekat od Death Stranding na PC?
Technické zamyšlení.
Kolegové z Digital Foundry se ve dvaceti minutách zamysleli a zaspekulovali, co asi tak můžeme očekávat příští léto od PC konverze Death Stranding.
Hra sama o sobě už na obyčejné PlayStation 4 vypadá velmi dobře (recenze), takže jsou všichni logicky zvědavi, s čím se Hideo Kojima (nebo spíš externě najaté studio?) vytasí, aby udělal port pro počítače ještě lepší. Vyloučena není ani eventuální budoucí konverze pro PS5, jako třeba u The Last of Us, byť to zatím není oficiálně potvrzeno.
Engine je rozhodně škálovatelný, takže tvůrci z toho nepochybně vytěží prvky jako volumetrická mlha či stínování ve vyšším rozlišení, což se zrovna v této hře bude náramně hodit pro cutscény či pasáže, kdy se diváte postavám zblízka do obličeje. Jistotou jsou i bohatší nastavení detailů a ovládání na myši.