CliffyB: Hype GoW2 mě vyfackoval
Také přiznává chyby a naznačuje čtyřku.
Slavná fráze, kterou Clifford Bleszinski, ředitel designu v Epic Games, svého času představil Gears of War 2, jej prý zpětně vyfackovala. Jeho „bigger, better and more badaas“ se mu prý nemile vrátilo a nyní s příchodem Gears of War 3 již volí slova pečlivěji.
Nová fráze pro Gears of War 3 je „nejuhlazenější Gears hra, kterou jsme kdy produkovali.“ V exkluzivním rozhovoru pro Eurogamer Clifford přiznal, že PR pro hry obecně se úplně vymyká kontrole: „Úplně se to vymklo kontrole, když musíte mít Twitter, abyste navnadili na teaser, kterým navnadíte na trailer, kterým navnadíte na tiskovou zprávu o oznámení data vydání.“ Podle Clifforda je tento přístup smutný, ale nezbytný. Je prý důležité oznámit některé věci vícekrát, aby se nezapomněly.
V tomto má jistě Clifford pravdu a jde vidět, že pro Gears of War 3 aplikuje jiný přístup. Již při prvním oznámení GoW3 v televizní show Jimmyho Kimmela řekl, že hra vyjde v dubnu příštího roku.
Clifford dále přiznává, že V Gears of War 2 některé lokace přehnali: „Trochu jsme se těmi epickými lokacemi nechali opít. Tyhle lokace jsou skvělé a mají své místo – například když padají budovy a z nich proudí monstra.“ V Gears 3 mají podobné věci být také, ale více vyladěné a v menším měřítku, aby se zajistila lepší znovuhratelnost.
V rozhovoru padla také idea dalších Gears of War her: „Gears of War 3 je finální část téhle trilogie. Ale vzhledem k velkému úspěchu celé série je pravděpodobné, že vznikne i další hra z této značky. Pokud budou mít Gears of War 3 extrémní úspěch, zcela jistě začneme uvažovat nad další hrou. Ale to se ještě uvidí.“