Skip to main content

Civilization: Beyond Earth vsadí na technologie AMD

A co Sida Meiera tolik lákalo na námětu?

O oznámení duchovního nástupce Alpha Centauri víte od sobotního poledne díky úniku, na nějž pak navázal renderovaný filmeček. Nyní Cenega rozeslala tiskovou zprávu s pár dalšími drobky.

Kromě podpory DirectX 11 má být hra Sid Meier's Civilization: Beyond Earth také jedním z prvních titulů optimalizovaných pro nejnovější grafické technologie od AMD. Např. nové grafické API Mantle zajišťující lepší grafický výkon, AMD CrossFire pro podporu UltraHD rozlišení a extrémní kvalitu obrazu a technologie AMD Eyefinity, díky které lze prostřednictvím až šesti různých HD monitorů dosáhnout s jedinou grafickou kartou panoramatického zobrazení.

Legendární designér a kreativní ředitel Firaxisu, Sid Meier, se také podělil o to, co ho vlastně na tomto námětu ve vesmíru tolik lákalo: „Tým byl z možnosti protáhnout dějovou linku Civilization směrem do budoucnosti naprosto nadšený, neboť mu to umožňuje oprostit se od historického kontextu. Vždy jsme nechávali fanoušky, aby upravovali dějiny lidstva dle vlastních představ, a v Civilization: Beyond Earth nyní budou moci vytvářet i budoucnost."

Sobotní filmeček

„Hra Civilization, jež loni oslavila 23 let své existence, upevnila svou reputaci jedné z nejslavnějších a nejdelších sérií v dějinách počítačových her," řekl Christoph Hartmann, ředitel společnosti 2K. „Beyond Earth staví na tomto dosaženém úspěchu a zavádí sérii novým směrem - hráči nyní budou prozkoumávat neznámou budoucnost na cizí planetě. Více v oficiálním seznamu vlastností, k vydání dojde nejspíš letos v říjnu, jen pro Windows, Linux a Maca:

Read this next