Cities Skylines slaví osm let statistikami a pár dozvuků o dvojce
+ na jakém enginu pošlape?
Na jednu stranu vypukla radost ze vzniku pokračování, na stranu druhou určité zklamání, že oznámení před pár dny bylo velmi strohé a prakticky nic konkrétního jsme se z něj nedozvěděli.
Částečně to aspoň napravily uniklé achievementy z xboxové verze, které se vynořily zde.
V Cities Skylines 2 bude celkem 150 dlaždic mapy, což je značný nárůst z 81 v jedničce.
Hráči se budou muset vypořádat s novými rozmary počasí, jako krupobití nebo zamoření krysami (vedle tornád či lesních požárů).
Jiné achievementy mluví o cíli dosáhnout populace o 100 tisíci lidech či následování obyvatel od jejich dětství až po důchod. V jednom městě také můžete mít až 10 tisíc turistů naráz nebo jich stejný počet vyléčit v nemocnici. Jinak tady bude Photo mód či možnost vytvořit město jen z obnovitelných zdrojů energie.
Určité spory se vedly o tom, v čem byl vytvořen debutový filmeček, který ovšem neobsahoval záběry přímo z hraní, jak bylo varováno v pravém dolním rohu.
Někteří razili spekulace, že to musí být Unreal Engine 5, soudě dle benzínky v poušti a některých tech-dem. Studio Collosal Order však tyto domněnky vyvrátilo, když na Twitteru upřesnilo, že používají engine Unity.
První díl Cities Skylines jinak oslavil osm let od svého vzniku a při té příležitosti bylo publikováno oslavné video s nějakými těmi statistikami o počtech vytvořených modifikací atd.