Skip to main content

Čím se EA primárně řídili při navrhování Dead Space 3?

Aby nebyl moc děsivý pro široké publikum nebo pro uspokojení hráčů předchůdců?

Už začátkem června něčím podobným obhajovala přítomnost kooperace a dnes marketingová šéfka EA Games ještě více rozvedla, proč se původně hororová série Dead Space ve třetím dílu promění ve střílečku.

"Na základě našich průzkumů o Dead Space 1 a 2 jsme sesbírali ohlasy, že lidé milovali jejich thrillerovou atmosféru, ale byly pro ně příliš strašidelné. Z toho jsme porozuměli, jak Dead Space 3 dostat k ještě více zákazníkům," řekla Laura Miele v aktuálním čísle MCV.

Neupřesnila přitom to klíčové, tedy zadání onoho průzkumu. Jestli v něm primárně zjišťovali, jestli ještě více uspokojit hráče jedničky a dvojky, nebo zda cílem bylo především hledání cesty, jak zvýšit odbyt oproti prvním dvěma dílům. Protože mít obojí zároveň u takového spíš okrajového hororového žánru (na rozdíl od stylu Call of Duty) asi možné není.

EA již dříve uvedli, že únorového Dead Space 3 se musí prodat nějakých pět milionů kusů, tedy o pár milionů více než předchůdců, aby tato série měla šanci na přežití při astronomických výrobních nákladech.

"Ale nemusíte se obávat, horor v Dead Space 3 stále zůstal, je věrný svým kořenům a není méně děsivý. Osobně bych raději šla s manželem na hororový film než seděla doma se zhasnutými světly," použila šéfka EA názorné srovnání, aby snáze vysvětlila, o co jim se změnou šlo - o zalíbení se lidem, kteří prvním dvěma dílům dle jejích slov "nebyli otevřeni".

Kompletní 20-minutová předváděčka z E3

Read this next