Čím se EA primárně řídili při navrhování Dead Space 3?
Aby nebyl moc děsivý pro široké publikum nebo pro uspokojení hráčů předchůdců?
Už začátkem června něčím podobným obhajovala přítomnost kooperace a dnes marketingová šéfka EA Games ještě více rozvedla, proč se původně hororová série Dead Space ve třetím dílu promění ve střílečku.
"Na základě našich průzkumů o Dead Space 1 a 2 jsme sesbírali ohlasy, že lidé milovali jejich thrillerovou atmosféru, ale byly pro ně příliš strašidelné. Z toho jsme porozuměli, jak Dead Space 3 dostat k ještě více zákazníkům," řekla Laura Miele v aktuálním čísle MCV.
Neupřesnila přitom to klíčové, tedy zadání onoho průzkumu. Jestli v něm primárně zjišťovali, jestli ještě více uspokojit hráče jedničky a dvojky, nebo zda cílem bylo především hledání cesty, jak zvýšit odbyt oproti prvním dvěma dílům. Protože mít obojí zároveň u takového spíš okrajového hororového žánru (na rozdíl od stylu Call of Duty) asi možné není.
EA již dříve uvedli, že únorového Dead Space 3 se musí prodat nějakých pět milionů kusů, tedy o pár milionů více než předchůdců, aby tato série měla šanci na přežití při astronomických výrobních nákladech.
"Ale nemusíte se obávat, horor v Dead Space 3 stále zůstal, je věrný svým kořenům a není méně děsivý. Osobně bych raději šla s manželem na hororový film než seděla doma se zhasnutými světly," použila šéfka EA názorné srovnání, aby snáze vysvětlila, o co jim se změnou šlo - o zalíbení se lidem, kteří prvním dvěma dílům dle jejích slov "nebyli otevřeni".