Čím Borderlands 2 zařídí větší pestrost?
Bude se měnit barevná paleta.
Že budou Borderlands 2 pestřejší hrou a že si tvůrci uvědomují neduhy monotónní jedničky s potkáváním těch samých nepřátel příliš často, asi víte třeba z dojmů z Gamescomu. Jenže jak přesně toho chtějí dosáhnout?
"Pocit bohatšího, rozlehlejšího světa navodíme tím, že začnete ve zmrzlé krajině, ale pak projdete tunelem do oblasti horkých pramenů a celá hra se postupně stane čím dál více zelenější a teplejší. Mnohdy to jsou ty samé grafické podklady, ale v různém barevném tónu a paletě, takže vypadají odlišně," řekl vývojář Jeramy Cooke v interview pro Gamasutru.
Hodně jim prý pomohl přechod na Unreal Engine 3. Díky němu už v prostředí Borderlands 2 nebudou statické 2D textury, nýbrž vše se dynamicky změní podle úhlu nasvícení světla a pohledu hráče. Po přidání dodatečných efektů pak grafika vypadá vážně dobře.
Hráče na PC jistě potěší, že pro tuto verzi připravují speciální uživatelské rozhraní i podporu splitscreenu, kvůli čemuž překopali celý interface do vertikálního.