Skip to main content

Chris Avellone uvažuje o Planescape Torment 2

Zaplatit by se mohl z Kickstarteru.

Pokud se zeptáte jakéhokoli fanouška a znalce RPG žánru na nejlepší RPG hry všech dob, určitě bude ve všech případech v takovém žebříčku na jednom z pěti nejlepších míst Planescape: Torment. Toto RPG z roku 1999 všechny uhranulo svým příběhem a originalitou a fanoušci do dnešních dní baží po pokračování.

Které zase není tak nereálné, protože o něm uvažuje sám tvůrce původní hry Chris Avellone.

Promluvil o tom v rozhovoru pro server GamesIndustry. Podle svých slov by se k Planescape: Torment velice rád vrátil a říká, že ho "neustále láká" začít tento projekt na Kickstarteru, kde by ho zaplatili sami fanoušci. Dvojka by ale měla jednu zásadní změnu - nevycházela by z pravidel D&D, nešlo by tedy o pravou licenci Planescape.

"D&D pravidla nám stála v cestě a bez nich by to mohla být mnohem lepší hra," říká v rozhovoru. "Lepší by bylo zapomenout na D&D pravidla a respektovat, o co se Planescape snažil. Vlastně udělat něco jako Fallout, který vycházel z Wastelandu." Nová hra by tedy nebyla přímo dvojkou Planescape Torment, ale spíše duchovním pokračováním.

Hlavním hrdinou původního Planescape: Torment byl Nameless One, nesmrtelná postava, která se probudila na pitevním stole bez jakýchkoli vzpomínek. Vydává se tedy na dobrodružnou cestu, při které má přijít na to, kým je.

This article contained embedded media which can no longer be displayed.

Read this next