Chris Avellone uvažuje o Planescape Torment 2
Zaplatit by se mohl z Kickstarteru.
Pokud se zeptáte jakéhokoli fanouška a znalce RPG žánru na nejlepší RPG hry všech dob, určitě bude ve všech případech v takovém žebříčku na jednom z pěti nejlepších míst Planescape: Torment. Toto RPG z roku 1999 všechny uhranulo svým příběhem a originalitou a fanoušci do dnešních dní baží po pokračování.
Které zase není tak nereálné, protože o něm uvažuje sám tvůrce původní hry Chris Avellone.
Promluvil o tom v rozhovoru pro server GamesIndustry. Podle svých slov by se k Planescape: Torment velice rád vrátil a říká, že ho "neustále láká" začít tento projekt na Kickstarteru, kde by ho zaplatili sami fanoušci. Dvojka by ale měla jednu zásadní změnu - nevycházela by z pravidel D&D, nešlo by tedy o pravou licenci Planescape.
"D&D pravidla nám stála v cestě a bez nich by to mohla být mnohem lepší hra," říká v rozhovoru. "Lepší by bylo zapomenout na D&D pravidla a respektovat, o co se Planescape snažil. Vlastně udělat něco jako Fallout, který vycházel z Wastelandu." Nová hra by tedy nebyla přímo dvojkou Planescape Torment, ale spíše duchovním pokračováním.
Hlavním hrdinou původního Planescape: Torment byl Nameless One, nesmrtelná postava, která se probudila na pitevním stole bez jakýchkoli vzpomínek. Vydává se tedy na dobrodružnou cestu, při které má přijít na to, kým je.