Chlupatá kočka v benchmarku s krásnými efekty od Nvidia
Otestujte si běh hry Monster Hunter Online.
Multiplayerová hra Monster Hunter Online od Capcomu a Tencentu jde mimo nás, protože je zatím určena jen pro Asii. Nebrání to však ve vychutnání si její krásné grafiky na CryEngine v nově vydaném benchmarku, který si můžete stáhnout i vy odsud. Po dokončení testu spatříte nejen skóre, ale i procento ostatních uživatelů, které s vaším PC překonáte.
Obsahuje pokročilé efekty díky systému Nvidia GameWorks, konkrétně technologie HairWorks, HBAO+ či PhysX Clothing. Jedním z těch nejhezčích jsou chlupy kočky Airou složené z celkem 250 tisíc pramínků, aby působila realističtějším dojmem (podobný systém používá např. Zaklínač 3 pro vlky a jiná zvířata). Níže srovnání kočky s HairWorks a bez ní, kde je patrný značný rozdíl:
Nvidia tvrdí, že díky optimalizovanému výpočtu kožichu zvířete a dynamickým úrovním detailů vše běží plynule i na současných mainstreamových grafických čipech. Vše ještě obohacuje interakce s větrem či pokročilé stínování, aby chlupy vypadaly jako ve skutečnosti.
Bohatší detaily přírodní krajiny zařizuje zase HBAO+, zatímco řešení Clothing je aplikováno na oblečení postav, které se pohybuje nezávisle na těle. Ve videu z benchmarku výše spatříte i věrohodně zpracovanou vegetaci nebo využití fyzikálně založeného renderování.