Česká retro střílečka HROT se překlopí do finálky v úterý 16. května
+ mini-trailer, obsah plné verze.
Spytihněv tento týden avizoval, že jejich singleplayerová retro FPS HROT se překlopí z Early Access do plné verze už v úterý 16. května, což bylo dříve označováno za scénář rychlovývoje (pomalejší variantou byl konec června).
Co bude verze 1.0 pro PC obsahovat?
- 3 epizody, 26 levelů + 4 nekonečné bitkové arény
- Příběh nahrazen recepty
- Přes 50 druhů oblud (víc jich bylo jen v Daikataně?)
- Nějaký unikátní prvek v každém levelu
- Vlaky, koně, krysaříci.....
Více na Steamu.
"HROT je zasazen do Československa po jakési pohromě v roce 1986. Ta doba byla temná a strašná a stejně strašná je i tato hra. Začínáš v úkrytu civilní ochrany hluboko pod stanicí metra Kosmonautů a jako hrdý nositel odznaku branné připravenosti znáš svoji povinnost: nasadit nefunkční plynovou masku, nabít pistoli vzor 52 a bránit mír a socialistickou vlast před všemi podivnými narušiteli.
Klasická hratelnost i vibrace romerických stříleček z devadesátek s adekvátní hranatou retro estetikou v hnědé paletě.
Nechybí brokovnice, samopal vzor 13, tarasnice i přísně tajná experimentální sovětská zbraň na baterky. Dojde-li střelivo, vždy je po ruce srp a kladivo.
Ručně tvořené levely inspirované skutečnými lokacemi s důrazem na dobové detaily. Každý level obsahuje socialistické krámy, které jsou dnes k vidění už jen v museu nebo u babičky na půdě (ve východním bloku).
Splachující záchody, zničitelné žárovky a koně v plynových či latexových maskách. Zkrátka konzervativní hodnoty, které nikdy nezklamou.
Vlastní engine napsaný v Pascalu zdárně napodobující devadesátkové softwarové renderování s rozkostičkovanými texturami a poskakujícími polygony."