Cenovka Red Dead Redemption pro PS4 dobře sedí, brání se výrobce a vysvětlil i absenci vylepšení
Na re-edici se snesla značná kritika.
Hodně kritiky vyvolalo oznámení dalších dvou verzí Red Dead Redemption ze začátku tohoto týdne.
Zejména jde o fakt, že cena je stanovena na vysokých 50 dolarů, přestože ve hře nejsou žádná pořádná vylepšení oproti originálu.
Strauss Zelnick, CEO vydavatele Take 2, se pro IGN k cenotvorbě vyjádřil následovně:
"Věříme, že jsme cenu nastavili správně, aby byla komerčně odpovídající tomuto produktu".
Problém je, že toto RDR1 pro PS4 a Switch není ani remasterem, ani remakem, ani to není nativní PS5 verze, ani tam není podpora 60fps (a navíc krabicovka až v půlce října). Je to prostě jen původní hra z 2010, akorát bez multiplayeru, nic dalšího. Fanoušci přitom volali po remaku, po podpoře ovladače DualSense či nějaké ultimátní verzi hry. Srovnejte si to třeba se změnami v The Last of Us 1 Remake, kde byla nová umělá inteligence, nové animace, vylepšená grafika v 60fps atd.
Jako druhý krok obhajoby ale zaznělo od Hannah Sage (viceprezidentka finančního oddělení), že bychom neměli zapomínat na přibalení Undead Nightmare. Prý to byla skvělá samostatná hra, když původně vyšla, takže Take 2 měli pocit, že je fajn to takto poprvé nabídnout dohromady v balíčku, což má být rozhodně skvělá hodnota pro zákazníky.
A kde vězí ta spekulovaná PC verze a proč raději nevznikl pořádný remaster pro současné herní mašinky, ptáte se? I na to měl šéf Take 2 odpověď:
"Záleží to na vývojáři. Na vizi, kterou mají jeho kreativní týmy. Pokud nějakou extra dobrou vizi pro remake nemají, tak preferujeme přinést titul v originální podobě. Ale jindy jsme zvolili řešení s remasterem, protože nám to přišlo u některých her lepší, záleží opravdu titul od titulu, jak se rozhodnou lidé ve vydavatelské divizi, jaká by to byla platforma a jaká by to byla podle našeho názoru příležitost pro zákazníky".