CD Projekt Red reaguje na povinné pracovní víkendy při finišování Cybepunk 2077
Ačkoli předtím sliboval pravý opak.
Podobně jako vlády některých států vyhlašují nouzový stav, to samé odteď platí i u polských tvůrců Zaklínače.
Do vydání Cyberpunk 2077 v půlce listopadu zbývá jen měsíc a půl, další odklad si už nemohou dovolit, takže bijí na poplach.
Předtím sice čelní představitelé CD Projektu Red slibovali, že u nich obávaný tzv. crunch-time (workaholické období při dokončování her na poslední chvíli) nehrozí a že se budou chovat k zaměstnancům férověji než jiná studia, že chtějí být více lidským místem k práci, ale realita je nakonec přesně opačná.
Upozornil na to reportér Jason Schreier z Bloombergu, který se dostal k internímu emailu, v němž bylo všem vývojářům povinně přikázáno pracovat šest dnů v týdnu, čili minimálně jeden den navíc, což bude všem řádně proplaceno.
Ve zprávě od šéfa se sice psalo, že půjde jen o "obvyklý objem práce plus jeden den z víkendu", ale všichni si dobře uvědomují, že to bude mnohem náročnější. Adam Badowski si posypal popel na hlavu, že to je jeho vina, ale všechny ostatní možnosti řešení nastalé situace prý byly vyčerpány.
Poté, co akcie CDPR na varšavské burze poklesly o pár procent, ještě přišla další oficiální reakce na Twitteru:
"Příštích šest týdnů bude znamenat finální fázi tvorby projektu, na němž jsme nechali naše životy a o jehož osud nám hodně jde. Většina týmu tomuto období rozumí, i protože jsme odeslali hry na certifikaci a chceme být na výsledek pyšní. Zavedení crunch-time bylo složitým rozhodnutím, ale všem bude každá hodina přesčasu kompenzována. Navíc se ještě deset procent z výročního zisku firmy v roce 2020 rozdělí přímo mezi autory hry," odpřísáhl šéf studia.
Vydání 19. listopadu prý v tuto chvíli není ohroženo a stále platí. Poslední etapa vývoje bude věnována eliminaci většiny zbylých chyb.