Capcom snížil odhadovaný zisk o polovinu
Kvůli rapidním změnám herního průmyslu.
Dead Rising 3 pro Xbox One byl s milionem kusů úspěšný, velmi se na trhu dařilo i Monster Hunter 4. Jak je tedy možné, že si japonský výrobce najednou přestal o tolik věřit, když si snížil odhadovaný zisk za první čtvrtletí 2014 o 51 procent, navzdory vyšším tržbám než před rokem?
Důvodem jsou podle Capcomu rapidní změny, kterými právě prochází herní průmysl. Firma konkrétně zápolí hlavně se svým působením v byznysu mobilních her.
Také prý musí reorganizovat vývojový proces, aby tyto změny zohlednila, čímž se zřejmě rozumí multiplatformní vývoj paralelně i pro mobilní platformy.
Více než v minulosti Capcom stojí samotné uvedení her do prodeje i administrativa, což je s nástupem digitální distribuce poněkud zvláštní, protože člověk by čekal spíš pravý opak.