Capcom reaguje na kritiku žánru Project Resistance
Fanouškům se nezamlouvá.
Už od konce srpna se vědělo, že Project Resistance bude asymetrickým multiplayerem, načež oficiální oznámení na Tokyo Game Show to potvrdilo (uzavřená beta proběhne už začátkem října).
Půjde o PvP střílečku čtyř hráčů proti jednomu (jako třeba Evolve či Predator Hunting Grounds), zasazenou do tajemné laboratoře Umbrella Corp. Čtyři přeživší musí spolupracovat, aby přechytračili Mastermind, tajemného protivníka (ovládaného též živým hráčem), který na ně sesílá zombíky a nastražuje pasti.
Leč tento žánr se ani trochu nezamlouval mnohým fanouškům série Resident Evil, kteří by mnohem raději preferovali nějaký nový obsah v tradičnějším stylu survival hororu pro jednoho hráče, ne pouze samé remaky, jako tomu bylo poslední dobou.
Matt Walker, producent z Capcomu, který mimojiné makal na Devil May Cry 5, se proto rozhodl na tyto výtky veřejně zareagovat:
"Všímám si spousty lidí, kteří nejsou rádi za náš nápad vytvořit Project Resistance. Je naprosto legitimní, že lidé chtějí více kvalitního typického zážitku, jaký nabídl Resident Evil 7 či Resident Evil 2. Nicméně se domnívám, že coby firma potřebujeme značku inovovat a pokusit se nabídnout novou hratelnost".
Tvůrce dodal, že pokud by pořád vyvíjeli jen to samé stále dokola, hráči by logicky časem přestali mít zájem a byli přejedeni.
Na Project Resistance se mu nejvíce líbí, že to je skvělý survival horor v netradičním stylu, leč stále spadá do duchu série, nesnaží se na ni prý pouze přiživit. Máme si prý počkat se soudy na betu, jelikož ti, kteří si vše už vyzkoušeli, odcházeli pozitivně naladěni ze svěžího zaměření a dobře se bavili.