Capcom: Proč naše PC hry vychází později
Začínají se totiž později vyvíjet.
V rámci oficiálního Ask Capcom se nějaký fanoušek vydavatele zeptal, proč PC verze jejich her vychází na této platformě s takovým zpožděním oproti vydání na konzolích. Odpověď, kterou dostal, byla dost jednoduchá.
Na PC verzích se totiž podle Capcomu začíná pracovat až poté, co jsou konzolové verze hotové.
"Dost často se stává, že vývoj na PC začíná až poté, co je ukončen vývoj na konzole nebo těsně před jeho koncem," prozradil Christian Svensson z Capcomu.
Podle jeho slov tato zpoždění budou prostě pokračovat, protože je to jejich plán z obchodního hlediska. "Nemůžeme mít konzolový kód někde ve skříni a čekat, až bude dokončený vývoj PC verze," řekl.
"Snažíme se, aby ten časový odstup mezi oběma verzemi byl co nejmenší, a čas od času se nám povede, aby obě verze vyšly současně jako v případě Dark Void, Bionic Commando, MotoGP nebo Dead Rising 2."